Değişiklik şart.

Belki biliyorsunuz, belki de haberiniz yok, daha önce 2 yıl kadar okuyankedi.blogspot‘da yazdım. Çoğunlukla kitap yazıları. Ama öyle bir dönemdeyim ki şimdi, sürekli yenilik arıyorum, gidiyorum saçımı kısacık kestiriyorum o da yetmiyor evin duvarlarını boyuyorum, sonuç olarak bir türlü olduramıyorum. Her neyse, zaten bir süredir WordPress’i de merak ediyordum. İyi oldu. İyi olur umarım. Diyorum hep, insan hep değişiklik peşinde koşup duruyor.

Peki eski bloga ne olacak? Valla pek bir şey olacağı yok. Öyle duracak sanırım. Gerçekten severek yazdığım ve sonra okuduğumda da “amma şaçmalamışım” demediğim yazılar var. Onları buraya aktarmayı düşünüyorum. Garip bir şekilde oradan uzaklaştım. Bir kere, sanki sürekli kitap yazıları yazmam gerekiyormuş gibi hissediyordum bu da beni saçma bir şekilde kısıtlıyordu. Burada daha fazla yazarım diye tahminediyorum çünkü aklıma gelen her şeyi yazma gibi bir amacım var. Haydi bakalım hayırlısı.

Bu arada, uppity kendini beğenmiş demek. Artık kendini beğenmiş bir balonum.

(:

Sevgiler.

Leave a comment